پست 47

MY DREAMS

پست 47

دلنوشته های MiSS SHELBY-7

 

عشق من کجایی که چشم دلم فقط تورا میبیند...

همیشه و همه جا فقط تورا میجوید...

با نبودت دلم کور شده...

بیا و بینایش کن...

تو که نباشی دگر هیچکس نیست...

دلم با عشقت مانده تنها...

بی تو اشک شده یار من...

بیا و پایان ده به این اشک و آه شبانه من...

بیا و پایان ده به دلتنگی و تنهاییه دیوانه دل من...

ترس دارم از روزی که برگشتنت بی فایده باشه...

ترس دارم از روزی که دست یکی دیگه تو دستت باشه...

ترس دارم از رویاهایم نیز بروی...

نه نه...!رویا حق من است...

بودنت دست من است...

پس همیشه خواهی ماند در خاطرات رویاییم...

و دیوانه دلم زنده خواهد ماند با خاطراتت...

 

91/2/4__7عصر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 1:1 ] [ MiSS SHELBY ] [ ]